Комунальна установа
Богуславської міської ради

Богуславський трудовий архів

Київської області

a

Послуги

Перелік послуг:

  1. Виконання запитів фізичних та юридичних осіб.
  2. Надання документів для користування у читальному залі.
  3. Упорядкування документів в установах та організаціях.
  4. Надання консультацій по телефону та на особистому прийомі.
  5. Виготовлення копій архівних документів.


Перелік запитів, що виконуються архівом:

Пошук та надання копій документів (рішень виконавчих органів – про створення підприємства, установи чи організації, положення про них, тощо)



Характеристика основних видів запитів:

Запити громадян до архівного відділу поділяються на:

  1. Соціально-правові;
  1. Соціально-правові запити стосуються надання необхідної інформації про:
    1. трудовий стаж в установах та організаціях Богуславської та Медвинської територіальних громад;
    2. заробітну плату в установах та організаціях Богуславської та Медвинської територіальних громад.

    2. Тематичні

Запити виконуються оплатно. Термін виконання запитів – 1 місяць з дня реєстрації заяви або листа.                                                                                       

 




Інформація про консультації, що надаються:

Відповідно до Закону України «Про звернення громадян» відповіді на запити надаються архівом протягом місяця, і в залежності від результатів пошуку – архівна довідка або негативна відповідь, якщо відповідних документів в архіві не виявлено.

Запити інвалідів та ветеранів Великої Вітчизняної війни 1941-1945 рр., праці, непрацездатних осіб та осіб, які постраждали внаслідок аварії на Чорнобильській АЕС, та інших осіб, що потребують соціального захисту та підтримки - виконуються в першу чергу і, по можливості, терміново.

Відомості про стаж роботи та зарплату, які зберігаються в  документах з особового складу (наказах з особового складу, особових рахунках, відомостях по нарахуванню заробітної плати),  зберігаються в архівах установ, підприємств і організацій 75 років і не підлягають передаванню в архівний відділ. Тобто ці документи  можуть зберігатися в установах, організаціях та на підприємствах, що продовжують існувати. Якщо установа ліквідована, то треба звертатися  в архів вищої установи відповідної галузі або в трудові архіви.

Звернення від учасників ліквідації аварії на Чорнобильській АЕС для підтвердження факту участі у   ліквідації аварії виконуються на підставі документів архівних фондів Чорнобильського райвиконкому та Чорнобильської міської ради. Однак серед вищезгаданих документів немає посвідчень про відрядження до зони АЕС, табелів виходу на роботу, довідок про отримане опромінення і т. ін., у  зв'язку з тим, що  ці документи мали на той період термін зберігання 3 роки. Матеріали інших установ, які знаходились в зоні ЧАЕС або направляли людей на ліквідацію аварії, в архівному відділі не зберігаються.